نرم افزار تجزیه و تحلیل مدارهای منطقی - Logic Friday v1.1.1
 


Logic Friday یکی از کوچکترین نرم افزارهای ممکن جهت تجزیه و تحلیل مدارهای منطقی Digital میباشد که توسط آن می توان با صرف کمترین زمان ممکن به طرح مورد نیاز حتی برای مدارهای پیچیده دست یافت. در حالی که توجه اکثر نرم افزارهای طراحی در الکترونیک معطوف به اجرای پروژهای واقعی و فیزیکی در الکترونیک میباشد نرم افزارهای اندکی صرفا به منظور تجزیه و تحلیل مدارهای منطقی در سطح ریاضی و به زبان قابل لمس در سطح دروازه های منطقی یا گیت Gate توسعه یافته اند .
ولی
نرم افزار حاضر که بسیار کم حجم و بر خلاف Logic Works رایگان می باشد دارای توانایی هایی به مراتب بالاتر از Logic Works است .
وجه بارز برتری
نرم افزار فوق بر بسیاری از نرم افزارهای مشابه توانایی حا دو جهته مدارهای منطقی میباشد به این معنی که هم با داشتن تابع منطقی میتوان به ترکیب لازم از گیتها ( یا مدار منطقی ) رسید و بالعکس با داشتن مدار منطقی به راحتی میتوان تابع نهایی را محاسبه نمود . در این جهت امکاناتی نظیر انتقال سریع گیتها به صفحه کاری و اتصال آنها به یکدیگر ، رسم جداول True و نمایش ورودی خروجی توابع در نرم افزار در نظر گرفته شده است . در این نرم افزار بر خلاف نرم افزارهای طراحی فیزیکی فقط عملکرد منطقی اجزا مدار مورد توجه بوده و نرم افزار مطلقا توجهی به مشخصات الکتریکی مدار ندارد به بیان بهتر هر گیت منطقی صرف نظر از این که چه خانواده ای مورد نظر طراح آن بوده ( Cmos یا TTL یا …. ) تنها یک وسیله ایده آل در نظر گرفته میشود .

Logic Friday is a tool for students, hobbyists, and engineers who work with legacy digital logic circuits based on standard IC packages

نوع فایل: exe
حجم: 847 کیلوبایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آشنایی با سنسور فشار
ترانسدیوسر و ترانسمیتر تعریف ابزار دقیق لاستیک‌های ایرلس تعریفی نوین از تایر اتومبیل Flat CD Mouse موسی که در CD درایو لپ تاپ قرار می گیرد! لامپ های ال ای دی با قابلیت کنترل از راه دور ژاپنی‌ها نازک‌ترین صفحه نمایش جهان را با حباب صابون ساختند
نويسندگان